كانديداهاي اصولگرا بايد از عملكرد مجلس و دولت دفاع كنند



عضو هيات رئيسه‌ شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: جريان اصولگرا روش تبليغ بدون تخريب، انتقاد كارشناسانه و ارزيابي عملكردها به صورت منصفانه را انتخاب كرده و آن را ادامه مي‌دهد. سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني در گفتگو با ايسنا با بيان اينكه جبهه متحد اصولگرا با ارزيابي نسبت به گذشته با انسجام بيشتري وارد انتخابات مي‌شود، اظهار كرد: در انتخابات مجلس هشتم شاهد تفاوت در رفتار تبليغاتي جريان اصولگرا نسبت به مجلس هفتم هستيم و آن اينكه در اين دوره اين جريان علاوه بر تبيين شعارها، برنامه‌ها و اهداف خود ناگزير از دفاع از عملكرد خود در مجلس اصولگرا و دولت نيز هست. به گفته‌ وي جريان اصولگرا بايد نسبت به عملكرد خود، تبيين و تبليغات مناسبي داشته و به انتقادات، پاسخ قانع‌كننده و كارشناسانه داشته باشد. اين عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه سعي مي‌كنيم گفتمان نقد عالمانه را ميان مردم رواج دهيم يادآور شد: در اين راستا تلاش مي‌كنيم كه فضايي ايجاد كنيم كه مردم بتوانند با يك آگاهي سياسي كامل روي جريانات و افراد قضاوت‌ كنند.

1 نظرات شما:

Anonymous

مدير محترم وبلاگ

از شما دعوت می‌كنيم پايگاه اطلاع‌رسانی مجلس هشتم به نشانی majles86.com را ببينيد و در صفحه * تماس با ما - همكاری با ما * از روش‌های همكاری مطلع شويد.
صفحه اختصاصی همه كانديداهای سراسر كشور، سوابق و تصاوير نمايندگان دوره‌های پيشين و آخرين اخبار انتخاباتی استان‌ها، بخش‌هايی از اين سايت را تشكيل می‌دهند.

با تشكر

http://www.majles86.com