رد صلاحیت


طبق اخبار واصله شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان با ارسال نامه ای به دفتر شورای نگهبان مرکز خواستار رد صلاحیت عطارزاده برای کاندیداتوری مجلس هشتم شدند

سفر ریاست جمهوری


در بین مردم شنیده می شود عطارزاده قرار است در سفر احمدی نژاد به استان وی را همراهی نموده و در مرکز استان و قبل از سخنرانی رئیس جمهور در اجتماع مردم موضوع ته لنجی را مطرح و مجوز آن را از آقای احمدی نژاد بگیرد تا بدین وسیله بتواند از آن سوژه نهایت بهره برداری را نماید.

کاندیداهای نهایی ائتلاف اصولگرایان


در حوزه انتخابیه دشتستان مهندس محمدرضا ایرج زاده (مسئول دانشکده فنی امام خامنه ای)، در حوزه انتخابیه دیر، کنگان و جم حجت الاسلام موسی احمدی (رئیس سابق دادگستری شهرستانهای فیروزآباد و مرودشت، حاكم شرع هیات 7 نفره واگذاری زمین در استان فارس، مدیركل ثبت اسناد و املاك استان فارس و دانشجوی دوره دکترا) و در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان حجت الاسلام سیدعلی اکبر حسین نژاد (مسئول سابق کمیته استان بوشهر، نائب رئیس مجمع طلاب استان بوشهر و مسئول فعلی دفتر شهری مقام معظم رهبری) به عنوان کاندیدای شورای اصولگرایان استان بوشهر انتخاب شده اند.
اما در حوزه انتخابیه بوشهر هنوز حرف و حدیث های بسیاری وجود دارد. ظاهرا در جلسه ای که با حضور عطارزاده و جمیری برگزار شده بود عطارزاده اعلام نموده که مستقلا به صحنه انتخابات وارد خواهد شد ، بر همین اساس به نظر می رسد جمیری به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم برگزیده شود. اما شورای اصولگرایان در این باره سکوت نموده و نظر خاصی ابراز ننموده اند.


حذف از لیست اصولگرایان

گویا اینطور که شنیده می شود عطارزاده و قیصر صالحی از لیست انتخاباتی اصولگرایان استان بوشهر حذف شده اند
باید منتظر اخبار دقیق تر در روزهای آینده باشیم