عطارزاده و دادگاه

عطارزاده نماينده اصولگرايان در مجلس كه اين روزها بدليل رد صلاحيت شدن توسط هئيت اجرايي انتخابات، حال و هواي خوشي ندارد، بايد روز دوشنبه در دادگاه حاضر شود. در حالي كه بيش از اين از مصالحه اميد عرب زاده (خواهر زاده استاندار بوشهر) با عطارزاده در خصوص شكايت وي از عطارزاده سخن گفته مي شد، اما اميد عرب زاده در مصاحبه با خبرنگار نسيم جنوب ضمن تاييد خبر وارد آمدن فشارهايي براي عدم پيگيري شكايتش از عطارزاده اظهار داشت: بنده زير بار اين فشارها نرفته و به شدت دنبال شكايت خود از آقاي عطارزاده به اتهام توهين و تهمت هستم و دادگاه اين شكايت نيز در روز دوشنبه در دادگاه كاركنان دولت برگزار مي شود. من تا لحظه صدور حکم شکایت خودم را پيگيري مي كنم و همه تلاشم را برای حفظ آبروی خود و خانواده ام مي كنم.وي افزود: اگر من از شکایتم بگذرم به معنای تأیید تهمت های نماینده بوشهر به من است، پس این اشتباه را نمي كنم و اجازه نمی دهم با آبروی خانوادگی ام بازی شود

0 نظرات شما: